Någon som haft otur?

Ja idag är de som sagt fredagen den 13,e någon som haft otur då?
Mattias hade otur direkt han vaknade för han hade försovit sig inte bra.
Men han hann väll iallafall tror jag , sen fick jag sms av han om något med otur.
Har inte fått veta ännu vad de gäller men men..

Igår så skulle jag ta med mig tacogratäng till lunch åt mig & syrran.
Men tyvärr så glömde jag de hemma så de blev att gå ut på golden & äta där.
Så då blev de friterad kyckling & ris men fick på tok för mycket haha,
Såg ut som jag inte ätit nånting när jag var klar xD

Just nu sitter jag på jobbet & har fortfarande världens tandvärk,
De är väll min otur idag då kanske? Är inte alls på humör idag.
Skönt att vara ledig nu hela helgen är super trött ja usch..


Kommentarer
Postat av: Julia ♥

Anmäl dig gärna till min tävling "Veckans blogg"

Hoppas du haft en fin dag!

Kram

2009-11-13 @ 23:01:53
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Kommentera här!:

Du kallas?:
Jag kommer tillbaka

E-mail: (bara mellan dig & mig)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0