.

Berätta fyra sanningar om dig själv:
1. Jag är mörkrädd
2. Jag klarar inte av att vara hemma själv :P
3. Jag dricker inte mjölk
4. Jag biter på naglarna när jag är nervös

Berätta fyra saker du gjort idag:
1. Ätit korv med bröd
2. Träffat min pappa :D♥
3. Kollar på tv:D
4. Spelat wow ofc

Berätta fyra saker du har på dej just nu:
1. Shorts
2. t-shirt
3. Täcke ;D
4. Trosor ;D

Skriv ner fyra saker du hatar:
1. Att vakna tidigt
2. Att ha fel
3. Falska personer
4. Att inte sova med Mattias

Skriv ner fyra saker du älskar:
1. Mattias Wikman!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥
2. Min familj
3. GODIS♥
4. Datorn (a)

Kommentarer
Postat av: andrea

okej, va mysigt :)



DU KOMMENTERADE ETT AV MINA INLÄGG I OKTOBER, OCH JAG HAR GLÖMT HELT BORT ATT SVARA. SÅ JAG GÖR DET NU. FÖRLÅT MIG!

2009-12-05 @ 14:37:32
URL: http://ddeah.blogg.se/

Kommentera här!:

Du kallas?:
Jag kommer tillbaka

E-mail: (bara mellan dig & mig)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0