Har inte haft lust/tid...

...att blogga..Har varit sjuk eller jaa jag är sjuk just nu..Plus så har vi varit tvungen att flytta eftersom de är en stor vattenskada där vi bodde innan!!Sååå jaa jag hoppas ni förstår den dåliga uppdateringen!!

Hänt sen sist då?Jaa inte så mycket flyttat in till stan ien jättefin lägenhet :D Blev sjuk å jobbigt har de varit.Sen så har man tillåmed hunnit lana.Skojj var de allt men jobbigt då man var sjuk men men..Just nu gör jag inte så mycket funderar om jag ska ta mig en macka eller två är så himla hungrig..Men nu ska jag iallafall titta på film pusstjiing

Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHAHA nej besatt! ;)

2009-11-24 @ 17:49:50
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Bögjävel

Hej! Just nu har jag frågestund i min blogg ;> Ställ en fråga eller två. Jag svarar på ALLT! Puss

2009-12-06 @ 23:20:22
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera här!:

Du kallas?:
Jag kommer tillbaka

E-mail: (bara mellan dig & mig)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0